کـــــافه هفتـــــــاد

طراحی سایت

قالب وبلاگ

سکوت

طراحی سایت


سکوت
 
عشق یعنی .... یکی بود ... یکی نابود .....
نوشته شده در تاريخ 16 / 3 / 1394برچسب:, توسط علی

گفتی بمان می خواستم اما نمی شد
گفتی بخوان بغض گلویم وا نمی شد
گفتم که می ترسم من از سحر نگاهت
گفتی نترس ای خوب من اما نمی شد
می خواستم ناگفته هایم را بگویم
یا بغض می آمد سراغم یا نمی شد
گفتی که تا فردا خداحافظ ولی آه
آن شب نمی دانم چرا فردا نمی شد.




دلتنگی های منو هیچ قلمی نمی تونه بنویسه


دلتنگی های من ازجنس سکوته


" سکوتی که در چشمان تو فریاد میشود "



نظرات شما عزیزان:

atefeh
ساعت10:06---30 خرداد 1394
یــه بــغــض✘
یـه دلـــوآپــســــی بـــزرگ✘
نـه بــخــآطـر ایـنــکــه تـنـهـآم...✘
نـه...✘
بـه خـــآطــر ایــنـــکـه بـــریــــدم
حـــتـی از خـــــــــــــــــــــودم...⤳


atefeh
ساعت11:17---29 خرداد 1394
هـِـی ر ِفیق !

دُنیای ِ ما اَندازه ی هم نیست . .

مـَن، عـــاشق ِ سیگار وُ گیتارم.

مَـن، روز ها تا ظــُـهر می خوابم

مَـن، هر شَب وُ تا صُــبـح بیدارم

مَن، خیلی وَقتا ساکتم وُ سَـردَم

وقتی که میرم تـــو خودم

شاید پاییـــز ِ ســــال ِ بَـــعـد برگــَـــردم . .


parimah
ساعت12:14---19 خرداد 1394
عادت ندارم درد دلم را ،

به همه کس بگویم ..! ! !

پس خاکش میکنم زیر چهره ی خندانم.. ،

تا همه فکر کنند . . . نه دردی دارم و نه قلبی


parimah
ساعت12:12---19 خرداد 1394
زیبایی زندگی من تویی

شیرین ترین لحظه های زندگی با تو است

دل به رویاهای با تو بودن بسته ام

رویاهایی که کاش حقیقت زندگی من و تو شود

با تو بودن را میخواهم برای خوشبختی

خوشبختی بدون تو میسر نیست

با تو میتوانم عاشقترین باشم

دلم را به فرداهای در کنار تو بودن بسته ام


parimah
ساعت12:59---17 خرداد 1394
قصـــــــه ی ✘شــــــب ها تلـــــخ✘ من از اونــــــجایی شــــــــروع شـــــد که جـــــای آغوشــــــت قرصــــــــــهای اعــــــــصاب ارومـــــــم کرد لعنتـــــــــــی



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


باران ... قایق .... حکایت من ... آهای دنیا .... عشق اول ... کجایی ببینی تنهایی من مردم از تنهایی چه سخته دلتنگ صدایی باشی هنوز دلتنگم .... حالم خوبه دلتنگی های من سکوت تلخ نیمکت خاطره ها قلبم میسوزد چقدر سخته !!!!! بعضی وقتا .... ...... تنهایی من ... غم تنهایی برگرد بیا.. شوخیه بزرگ میلرزد تنم .. کاش... دسته گلی از گلهای نرگس چیده ام چه عیدی ؟؟؟؟ خیلی سخته ... کجایی ؟؟( مرتضی پاشایی ) کادوی تولد ..... خسته ام ..... من ..... روز عشق ..... دلتنگم نمیدانی بعضی ... ........ امروز تولدمه ......... روزی که دلم تورا بخواهد چه کنم . چقدر عوض شدی ... دلتنگی ات .... دلم میلرزد...... عشق رویایی زمستان .... شب یلدای من .... دلم گرفته ... دلشکسته ... برگی خشکیده ام ... جدایی .....

<-PollName->

<-PollItems->

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 536
بازدید کل : 31764
تعداد مطالب : 292
تعداد نظرات : 944
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک